Skip to main content

Congresmanagers

Uw eigen congresorganisatie team

Uw eigen congresorganisatie team

Interactie helpt u graag bij het organiseren van uw bijeenkomst. Wij kunnen zowel de totaalorganisatie als deelorganisatie voor u uitvoeren. Door het constant zoeken naar nieuwe ontwikkelingen streven wij ernaar u telkens weer in het positieve te verrassen.

Voorbereidingsfase

Tijdens de voorbereidingsfase zullen wij samen met u als opdrachtgever bepalen welke doelstellingen uw bijeenkomst heeft en welke doelgroepen u wilt bereiken. Tijdens het brainstormen met alle betrokkenen zullen wij tevens het (wetenschappelijk) programma een invulling gaan geven.

Wij handelen alle financiële, administratieve en logistieke zaken af, waardoor u zich kunt concentreren op de kernactiviteit van uw bijeenkomst.

Het team van Interactie is gespecialiseerd in o.a. accreditatie, marketing, abstract handling en sponsoracquisitie. Ook het maken en beheren van een congres app en congres website behoort tot de mogelijkheden, inclusief publicatie in de Apple en Google app-stores.

Tijdens het congres

Het team van Interactie zal het visitekaartje zijn van uw bijeenkomst. Wij verzorgen de inschrijvingen en bemannen de inschrijfbalie tijdens de bijeenkomst. Tevens zijn wij het aanspreekpunt voor u, de locatie en alle andere betrokkenen.

Na het congres

Wij dragen zorg voor het uitwerken van de evaluatie en het ter beschikking stellen van de resultaten. Naar aanleiding van deze resultaten evalueren wij samen met u de bijeenkomst en streven erna het geheel een vervolg te kunnen geven.

Financiële transparantie

Interactie is een PCO en daardoor gehouden aan regels met betrekking tot de kwaliteit van communicatie en financiële transparantie. Voor iedere bijeenkomst zal een volledig transparant voorstel gedaan worden.

Gaat u een congres of cursus organiseren en bent u op zoek naar een professionele partner?

Neem dan vrijblijvend contact met Interactie op.

Interactie moet je ervaren!